På 3 måneder vækstede J&J – By Irene Jarnved fra et hobbyprojekt til en succesfuld webshop med en imponerende omsætning på 100.000 kr.
J&J – By Irene Jarnved henvendte sig til os med en ambition om at få deres nystartede webshop med egne udviklede produkter ud til en målgruppe, der ville kunne værdsætte og drage fordel af deres produkter. Men også med en ambition om at deres webshop skulle blive til mere end et hobbyprojekt.
Vi indledte et samarbejde omkring annoncering på Meta´s platforme. I fællesskab lagde vi en strategi, hvor vi fra starten fokuserede på at optage værdifuldt og fængende indhold til brug i annonceringen. Det visuelle indhold skulle sikre, at brandet fremstod professionelt og at vi nåede vores delmål.
Denne strategi skulle hurtigt vise sig at være rigtig. Med en imponerende høj CTR (klikfrekvens) på vores annoncer, sikrede vi flere tusinde besøgende til webshoppen og det blev hurtigt klart, at vi måtte revidere målet, da ordrerne begyndte at strømme ind.
Vores opsætning sikrede, at vi ramte den rette målgruppe og fulgte op på alle forbrugere, der viste interesse, men som måske ikke var klar til at foretage et køb på det tidspunkt.
Vi sikrede både, at brandet blev kendt lokalt, men også hos nye målgrupper som endnu ikke kendte Irene Jarnveds produkter. Vi valgte at vækste vores annoncebudget med 500% og opnåede hurtigt en stabil ROAS (afkast af annonceudgifter) på ca. 5-6 gange i løbet af de første 3 måneder.
I samarbejdet står vi for den samlede marketing indsats på alle Paid social medierne, hvor vi i samarbejde med kunden løbende udvikler strategien og så eksekverer vi den! Herunder står vi for opbygning af kampagnerne, content, optimering og løbende evaluering og feedback til kunden.
Vores samarbejde går fortsat ud på at sikre, at brandet fremstår professionelt over for forbrugeren og at delmålene opnås. Vi ser frem til at fortsætte samarbejdet med J&J – By Irene Jarnved, med nye produktlanceringer og et øget annoncebudget i fremtiden.