Læs hvordan vi næsten fordoblede Aquaspeeds performance på deres annoncekonto og hævede deres omsætning med 89%
Aquaspeed henvendte sig til os med en udfordring: Deres eksisterende Meta annoncering var ikke profitabel nok. Vores primære mål i samarbejdet var derfor at gøre deres Meta annoncering profitabel og skabe positive resultater.
Vi påbegyndte samarbejdet ved at foretage en omfattende analyse af deres annoncekonto. Vi undersøgte nøje, hvilke produkter, kreative elementer, målgrupper og landingssider, der præsterede bedst for Aquaspeed. I tæt samarbejde med kunden udviklede vi en ny strategi baseret på deres eksisterende annoncebudget. Nogle af hovedelementerne i strategien var at fokusere på top 5 produkter: Vi koncentrerede os om Aquaspeeds bedst sælgende produkter, hvilket gjorde det lettere for kunden at styre deres varelager og indkøb. Større fokus på personlig retargeting, krydssalg og mersalg. Vi introducerede nye retargeting-strategier og hjalp med at skabe tilpassede annonce kreativer til hver enkelt målgruppe – som sikrede Aquaspeed, at vi altid annoncerede personligt til målgruppen. Dette har resulteret i nogle af de mest omkostningseffektive konverteringer, som Aquaspeed nogensinde har opnået.
Derudover havde Aquaspeed ikke tidligere fokus på data optimering. En væsentlig del af vores strategi var derfor at indsamle og udnytte så mange datapunkter som muligt til Facebook og Meta’s algoritmer. Dette har sikret, at algoritmen altid kan identificere de målgrupper, der har den højeste konverteringsrate og ordreværdi.
Prisen per konvertering er faldet med 75% sammenlignet med Aquaspeeds tidligere annonceindsats, og omsætningen steget med imponerende 89% inden for det eksisterende annoncebudget.
I dag fokuserer vores samarbejde på at skalere Aquaspeeds forretning med stabil vækst og udvide markedet til flere nordiske lande. Alt dette har vi formået at eksekvere på kun 60 dage. Vi ser frem til at fortsætte vores samarbejde og bidrage til yderligere vækst og succes for Aquaspeed i deres online annoncering.